miercuri, 4 august 2010

De la Ploiesti la Auckland-Calatoria schimbarii

Am sa incerc sa povestesc cam ce s-a intamplat in ultima perioada. O sa imi rezum postarea doar pentru drumul de la Ploiesti la Auckland. Aventurile din Auckland o sa le postez in viitor.

Am plecat din Ploiest pe la 14:00, niste prieteni s-au oferit sa ne duca pana la autocar, asa ca am plecat cu masina spre Bucuresti. Am ajuns pe la 15:30 Am luat biletele care le rezervasem, 400 Ron pentru doua persoane si ne-am luat la revedere de la toata lumea ( de la prieteni pe loc si de la ceilalti cu ajutorul unei cartele de Orange cu 16 ore in orange si o ora jumate nationale) pana am iesit din tara. Drumul in sine a fost relativ scurt. Am plecat la 16:00 si la 4:00 am ajuns in Istanbul. Conditiile au fost decente in autocar, au avut cateva opriri si au oferit inclusiv o portie de supa calda la una din opriri.
Au avut si minibar gratuit cu sucuri apa si cafea, exact cum am spus conditii decente.

ISTANBUL aici am fost loviti de mizeria de pe strazi, obiceiurile de a manca in mijlocul strazi, mirosurile de la toaletele lor si diversitate.
Sunt cladiri vechi si lucruri interesante de vazut , dar prima impresie nu a fost chiar placuta.
Am ramas impresionat de infrastructura, de mijlocele de transport si de cladirile vechi.
Nu sunt prea multe de spus de Istanbul, pentru ca nu am avut timp sa-mi fac o idee clara.
Am putut sa stam la firma de transport in agentie si sa asteptam pana s-a facut destul de tarziu ca sa putem sa mergem la aeroport.
Am ajuns la aeroport pe la 11:00 si am reusit sa ne facem o toaleta, sa ne schimbam sa ne interesam de zbor si sa mai prindem o ora de somn. Am facut Ceck-in-ul la 13:00 ne-am mai plimbat prin aeroport pana la 15:30 cand am intrat in bording room.
Cam asta a fost aventura turceasca.

Zborul pana in DUBAI a fost cu peripetii deoarece in spatele nostru era o familie de arabi cu trei copii mici care au facut ca aceasta calatorie sa fie un cosmar. Eram deja obositi si cand incercam sa adormim copiii o luau razna asa ca tot zborul a fost groaznic de iritant. Asa ca nu pot sa povestesc cu placere de acest drum, plus ca arabii nu se respecta intre ei asa ca tipetele, urletele , galagia precum si o aroganta aratata catre insotitoarele de zbor, m-au facut sa am o reticenta fata de acestia.

In schimb DUBAI e un loc care merita vizitat. Aici cei de la Emirates mi-au spus ca trebuia sa am hotel si au ramas surprinsi ca nu am. Asa ca au verificat si mi-au spus ca in momentul cand am inchiriat on-line jos scria ca trebuie sa ma duc la agentia cea mai apropiata sa-mi iau voucher-ul. Asa ca daca inchiriati on-line duceti-va la agentia Emirates sa luati vaucherul pentru hotel. Am petrecut noaptea in Dubai la hotel cu mesele incluse. Orasul e superb. In schimb ca sa intri in Dubai iti trebuie viza .Pentru asta iti amprenteaza retina si te inregistreaza in baza lor de date.

Aeroportul este incantator ( aveau cadou la o tombola organizata pentru cei ce cumpara din Duty Free un Maybach, 2 milioane de dolari in general tot felul de chestii foarte scumpe), luxul este la el acasa acolo.

Cel mai bine e sa poti sa-l vizitezi. Asa ca acesta va fi o destinatie sigura pentru o vacanta viitoare.

Zborul de la Dubai la Brisbane a fost foarte lung aproximativ 14 ore, dar nu am mai avut parte de neplaceri asa ca a fost OK. Am plecat la 10:30 ora locala din Dubai si am ajuns la 12:00 in Brisbane, dupa ce au fost deviati spre Melburne si au aterizat acolo pentru 45 de min, asa ca zborul s-a prelungit cam cu doua ore. Aici surpriza cea mai mare a fost in zona de tranzit, unde dupa ce am fost controlati in Turcia si UAE(Dubai) au gasit ei ceva suspect si mi-au oprit un breloc de 3 centimetri pentru ca l-au considerat suspect, asta dupa ce mi-au desfacut tot bagajul de mana. Nu am inteles chesita asta asa ca nici nu m-am mai chinuit cu ei. Eram prea obosit pentru extra zelul pe care il depuneau ei.

Am asteptat o ora in zona de tranzit si apoi am plecat spre Auckland.

Dupa inca doua ore jumate de zbor am ajuns insfarsit ACASA. Povestirile despre Auckland vor fi intr-o postare urmatoare.

3 comentarii:

  1. Mult succes maestre!
    Marius Ciocan

    RăspundețiȘtergere
  2. salut ciprian....
    ti-am citit blog-ul pana acum...n-ai mai postat nimic in ultima vreme, cand ai timp poate ne imparatasesti si noua primele impresii despre NZ, oamenii de acolo, etc.
    Mult succes in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut si mult succes in Aotearoa!
    Se pare ca NZIS London Branch a fost darnica cu noi pe 23 iunie: am primit si noi AIP (blue-sticker-ele le-am primit pe 3 august).

    So, keep us posted mate, we're next in line!

    I.A.

    RăspundețiȘtergere