duminică, 29 august 2010

New Plymouth Cap II

Revin cu noi povestiri din New Plymouth, dupa ce am prins inca o saptamana in oras. Incepe sa ma impresioneze din ce in ce mai mult. In cateva plimbari usoare am ajuns in zone in care nu am mai fost. Ce pot sa va spun este ca oraselul acesta este facut pentru oamenii care doresc sa aiba o viata sanatoasa. Am mentionat deja pistele special amenajate pentru biciclisti, dar am uitat sa va mentionez de Walkway, acesta este un drum pietonal pe care se pot parcurge distante foarte mari pe jos. Toate Walkway-urile trec prin parcuri sau zone foarte frumoase, asa ca toata lumea te invita sa parcurgi aceste trasee. Asa ca o sa vezi foarte multe persoane facand un mars fortat pe walkway, majoritatea fiind trecute de a doua tinerete.

Tot cu aceasta ocazie am vizitat mall-ul. Este o cladire pe trei etaje, marisoara, cu multe magazine, exact ca acasa. Ceea ce e dragut este ca am prins reduceri asa ca am putut sa-i fac o surpriza placuta lui UBI si sa-i iau doua perechi de adidasi de firma la un pret acceptabil ( deja am povestit de preturi in postarea anterioara). Am uitat sa mentionez ca deja nu mai calculez in euro. Am invatat asta de la prima iesire din tara. Nu e bine sa calculezi in moneda ta , deoarece intotdeauna te va determina sa nu mai cumperi , desi faci un targ bun. Tot ce povestesc este despre cumparaturi. Am fost nevoit sa cumpar mai multe lucruri acum deoarece inca nu am facut plinul la ceea ce avem nevoie. Avantajul a fost ca am luat si primul salariu, asa ca nu s-a mai simtit golul in buget.

Am apucat sa ma interesez de net, dar va mai dura pana o sa-l schimb pe asta pe care il am. Am gasit o oferta care nu ma mai obliga la landline. Ceea ce e bine pentru mine pentru ca e mai ieftin. Cand o sa il instalez o sa mai povestesc de aceasta aventura.

In general tot ce am facut in acest liber a fost sa cutreier magazinele si sa vad doua filme la cinema.

Despre cinema este o poveste cu totul aparte. Cinema intr-un orasel de pana la 70000 locuitori inseamna cinci sali de cinema. Problema lor era ca nu au 3D din ce imi spunea un angajat de acolo, dar spera ca la anul sa le modernizeze cele cinci sali si sa le puna 3D. Au popcorn si cola si inghetata pe care poti sa o iei cu tine in sala. Scaunele au loc pentru pahare.Asa ca am reintrat intr- o sala de cinema dupa 15 ani cred. Asa ca surprizele au fost mari. Eu obisnuit cu filmele pe calculator am revenit intr- o sala de cinema, pot sa spun ca a fost un soc. Primul film vazut a fost INCEPTION. Un film dragut per total. La inceputul filmului esti avertizat ca daca te deranjeaza cineva care vorbeste sa anunti personalul si se vor lua masuri. Unul din lucrurile care mi-au placut. Tot timpul este personal care te asista in orice dificultate intampini, ceea ce este mult peste asteptarile mele. In acelasi timp sala era curata si lumea politicoasa.
Surpriza a fost cand am fost la STEP UP 3 am platit biletele, 20 NZD, si am intrat in sala. Sala era goala,asa ca m-am asteptat sa ne anunte ca nu o sa ruleze filmul sau ca se decaleaza ora de incepere. Nu! Totul a decurs conform programului. Asa cum UBI spunea am inchiriat o sala de cinema numai pentru noi cu 20 NZD. Deci ai ocazia sa te simti si ca un seic in anumite momente si fara sa cheltui foarte mult.

Sunt multe de relatat, dar e greu sa iti faci o parere fara sa vezi. Pentru a vedea ce vad eu pe strazi ar trebui sa ma plimb cu o camera video si sa filmez. Sa vezi femei care nu mai suporta pantofii si ii scoate scoate mergand in picioarele goale. Copiii sunt in general in picioarele goale si mai sumar imbracati, desi eu am doua randuri de haine pe mine. Asa ca diferentele sunt mari in aproape orice domeniu.

O sa mai updatez cu poze si comentarii pe masura ce mai descopar mirifica lume din New Zealand.

3 comentarii:

  1. Frumoase peisajele si linistit oras. Pare ireal cu atata verdeata si curatenie fata de ceea ce suntem noi obisnuiti pe aici.
    Sa ai numai bafta in continuare!
    I.A.

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ca ai inebunit si tu ce ma in roamania nu aveai asa ceva iti spun eu daca iesai pe bulevard in ploiesti constatai cu stupoare ca avem si noi piste de biciclisti si daca vroiai sa mergi la film aveai o gramada de optiuni dar era mai smplu si mai efin sa stai acasa pe odc sau filme. org si luai de acilo filem moca deci mai eftin de cat 20 ndz asa ca nu mai exagera

    RăspundețiȘtergere
  3. ce faceti?
    asteptam cat mai multe poze de la voi sau ati uitat?????

    RăspundețiȘtergere