miercuri, 14 iulie 2010

Finally Visa Granted

Azi am obținut viza pentru NZ. Pana nu am cerut detaliile de contact ale branch manager-ului, nu am obținut nimic.

Hai sa va povestesc aceasta întâmplare ciudata. Mi-au dat
approved acum trei săptămâni, cu o condiție și anume sa mai exemplific cu ceva documente ca sunt căsătorit legal cu nevasta-mea. Am trimis toate documentele în trei zile(alți bani alta distracție). De atunci doar nervi, nervi și iar nervi, am trimis după o săptămâna un e-mail sa vedem cum stam, răspunsul a fost ca mai durează încă doua săptămâni, deși în scrisoarea lor oficiala spuneau ca îmi da viza în maxim doua săptămâni. Am așteptat sa treacă cele doua săptămâni care erau trecute în scrisoarea oficiala și am trimis încă un e-mail pentru a afla ce se întâmpla. Surpriza! Nici un răspuns la doua e-mailuri. Asta a fost tot ce am mai putut indura. Am cerut detaliile branch manager-ului, managerul skill migrant team a zis ca sa vorbesc cu el prima data. Asa ca am făcut toate plângerile legate de întârziere și de atitudinea de a nu răspunde la e-mailuri lui. Ghici ce? A doua zi, adică astăzi am luat viza. Deci se poate, dar doar cu amenințări și cu ideea unei repercursiuni în urma unor plângeri oficiale, ce ipocriți!!! M-a bucur ca s-a rezolvat după aproximativ trei luni și doua săptămâni. Abia acum începe marea aventura.

6 comentarii:

  1. congrats mate
    in curand vei fi down under :)
    good luck in noua viata

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru visa!Si eu sunt ploiestean ca si tine si pe deasupra, inginer tehnolog de petrol.Doresc si eu foarte mult sa emigrez.Posibil Perth, Oz.Admir rabdarea si perseverenta ta in ati atinge scopul.
    Iti doresc o viata mult mai buna si fericita decat cea de aici.Ai grija de tine si de familia ta!

    All the best!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru urari. Sper ca toti sa avem o viata linistita si sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci cand vom ajunge toti la kiwi asti ,fara tigani si hoti, o sa ne fie bine bre cipi,succes man

    RăspundețiȘtergere
  5. bafta multa cipri. vi s-a implinit visul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna , Cipri ma numesc Ionut as dori sa parasesc si eu tara , as dori sa pot intra in legatura cu tine prin email sau messenger sa puten discuta mai multe despre eforturile depuse ptr. a junge acolo . am citit postarile tale pe blog si m-au surprins initiativa si curajul tau de a atinge un scop . adresa mea popaionut768@gmail.com

    RăspundețiȘtergere