vineri, 16 iulie 2010

Continuarea povestirii

Am lăsat în suspensie ce s-a întîmplat miercuri. Asa cum am spus am primit vizele, dar am făcut si rezervarile la avion.

Aici a fost delirul cel mai mare. iniţial am încercat sa iau bilet la Emirates (ca orice emigrant în NZ sau Oz, trebuia sa fiu în rîndul lumii), dar am găsit un bilet mai ieftin la ETHIAD, cu 1460 euro pentru doua persoane(spun ca sunt compania naţională a UAE), dar era ceva de genul zbori cu TURKISH pană în Abu Dhabi, de acolo zbori cu ETHIAD pană în Sydeney, iar din Sydeney cu Quantas pană în Auckland. Si totuşi vreau sa mai găsesc ceva bagaje cînd ajung la destinatie.

Asa ca am ales EMIRATES la 1730 euro pentru doua persoane, dar cu plecarea din Istanbul. Asa ca am ales sa folosesc autocarul pană în Istambul(400 Ron pentru doua persoane). Asa ca o sa vizitez si Istanbulul cu ocazia asta.

Puteam sa folosesc Taromul pană în Instambul, dar sunt ţărani si taxeaza la kg.

A rămas de închiriat în Auckland la All Season Hotel cele şase zile de revenire si cumparaturi si apoi retragerea în New Plymouth.

Astia de la munca vor deja sa mă trimită pe platformă pe 9 august. Le-am explicat ca eu nu am unde sa stau încă. O sa vad cum o sa ne înţelegem. Momentan sunt în perioada de cinste cu prietenii asa ca weekend-ul asta se lasă cu băut.

Mai am de trimis ceva lucruri dar nu sunt prioritare asa ca o sa le trimit cu coletaria de la Poşta Romană. Singura problema e ca nu am cutie de carton, nu găseşti neam asa ceva, milogesc pe la magazine poate găsesc ceva pană luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu