joi, 14 aprilie 2011

New Plymouth Cap VIII- Se intampla si pe aici....

Asa cum am promis, o sa povestesc de obtinerea carnetului de conducere NZ.


Dupa cum spune titlul, a fost cu peripetii. Dupa ce am luat proba teoretica fara prea mari dificultati, dupa modelul deja explicat, cu testele de la AA online facute de multe ori. M-am programat la proba practica. Ma prezint in ziua de examen si astept 5 min, 15 min,30min,1 0ra, 1 ora si jumatate. Se deschide si sediul AA si intru sa vad ce s-a intamplat. Tipa de la ghiseu se face fetze fetze si incepe sa sune, imi explica ca ei doar fac programarile si cei de la transporturi trimit supervizori. Timp de o jumatate de ora incearca sa-mi gaseasca o solutie.Am primit si un telefon de la transporturi in aceeasi zi pentru a vedea cum sa gasim o rezolvare. Dar cum totul depinde si de programul meu urmatoarea data viabila pentru ambele parti a fost dupa o luna.


In data stabilita m-am prezentat din nou cu masina din dotare si am asteptat sa vedem daca se repeta istoria. De data aceeasta a aparut cineva, am dat examenul practic. Tot timpul te anunta ce si cum asa ca e destul de lejer. Exista si un indrumar cu ce contine examenul , asa ca daca il intelegeti pe acela examenul nu va fi foarte greu. La sfarsitul examenului iti spune ce e in neregula si ce ar trebui sa imbunatatesti daca e cazul.


Asa ca acum sunt cu carnet NZ si nu mai trebuie sa ma car cu pasaportul dupa mine pentru identificare.


Asa ca pentru perioada martie am fost blocat. Dar ca si un lucru de mentionat este ca au adus tehnologia 3D la cinema asa cum au mentionat anul trecut. Deci se pare ca se tin de cuvant.


Un alt aspect negativ este in continuare viata sociala, au ceva reguli nescrise pe care un nou venit nu le cunoaste, asa ca o sa aveti parte de refuzuri daca invitati pe cineva la cafea sau ceai .Dar cu rabdare si perseverenta se ajunge si la modul de viata pe care ti-l doresti.


Un comentariu:

  1. Felicitari!
    Acum sigur nu vei putea uita acest moment.
    Acasa incearca de ceva timp sa ia legatura cu voi.Poate reusiti sa faceti ceva in aceasta privinta.
    Urmarim cu interes toate vestile de la voi.
    Multe salutari!!

    RăspundețiȘtergere